tisdag

hallå hallå! ;D ja är typ stolt över mej själv just nu! igår kom lars in när vi hade matte å sa att jag och marcus skulle få ett gratis fika från fiket för att vi had vart så duktiga å städa efter alla när vi hade "återläsning" men ingen lärare kom.. åsså fick vi tillbaka engelska provet idag å då hade ja vg, 5 poäng från mvg ;( fan fan om ja bara hade pluggat lite till...
 
imorrn har vi prov i svenska så jag ska ta å börja plugga på de snart.. å de är verkligen jätte mkt man ska kunna å jag fattar int hur ja ska hinna få in allt tills imorrn ;s men ja får försöka ;D

på torsdag blire klippning! ;D de behövs verkligen! har typ int klippt mej på 100 år åsså har agnes lovat att färga håret nån dag åxå, yeeei!  men ska typ bara klippa luggen och kanske toppa lite =)
men nu ska jag ta å poppa lite popcorn å gå ner å se andra avenyn ;D hejhej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0