Pinsamt... xD

hejhej! haha ja de här dagen började ju lite pinsamt kan ja ju säga.. på morgonen skulle niorna ha nationella prov så de blev så att vi fick sitta i A1 å typ jobba me va vi ville så när ja hade gjort klart allt så skulle ja läsa men då blev ja så himla trött... och tydligen så råkade ja slumra till lite.. å tyvärr så hade ja i headset så ja hörde lixom int när alla började skratta men tillslut så böjade min lärare skrika hanna!?! å ja tittade upp å alla satt typ å garvade å kollade på mej åsså upptäckte ja att mina böcker låg på golvet ;O (Y) hahahaha, jaja de va nog iaf jag som skrattade mest ;D å ja hoppas detta inte händer igen fast de va ju lite kul men...
 
stina å lotta komme å käkade midda å resten av kvällen har ja typ bara sett på tv (:

haha på tyskan så har vi en gammal skiva som vi brukar lyssna på å de här är typ den enda bra låten på den föbannade skivan åsså hittade elina den här videon som typ äger! å de gör ju faktiskt låten me! minns hur jävla mkt man lyssna på den för nå år sen ;D         


                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig hanna ;)

2009-02-03 @ 23:02:47
Postat av: amanda

haha bra jag skriver mitt namn :D

2009-02-03 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0