04.44

hejhej, kan ju börja med att berätta om gårdagen :p på eftermiddan va ja hos mamma å fick julklapparna från henne åsså for vi en sväng till mormor =) sen på kvällen var ja hos min kusin och där va typ hela släkten från min pappas sida, vi va ca 25 pers så de var jätte trevligt =) å jag är då jätte nöjd över julklapparna, fick en moblil, högtalare, vågtång, silverschampo, pengar, presentkort å lite småsaker =)

sen satt ja vid datorn hela natten, har nämligen fått sjukt mkt virus! åsså upptäckte jag att ja inte hade nå virus skydd, helvetes bra! (y) har provat två olika virus program nu men inget av dom funkar så nu har ja laddat hem ett tredje å jag har då iaf fått bort ett virus så de verkar då fungera iaf.. har dock 10 kvar! har lånat mammas dator nu för min går inte att använda.. de ploppar hela tiden upp medelanden där de står typ "blablabla is trying to damadge your computer blablabla high risk blablabla" åsså laggar den ihop hela tiden...inte så kul.

ikv har ja iaf vart me elina, amanda, sten, krille å mogge =) först va vi hos ja ett tag å sen for jag, amanda å elina å åkte me robin en sväng. det blev även en sväng till elina å nattkäk på frasses =)



Kommentarer
Postat av: minna

var det bas till högtalarna? ;)

2009-12-26 @ 15:47:01
URL: http://minnnaalindgren.blogg.se/
Postat av: hanna

ohyeah ;)

2009-12-26 @ 18:47:11
URL: http://enlewaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0