dan före dopparedan

hejhej, idag lyckades jag faktiskt stiga upp hyfsat tidigt, var ju tvungen att fara ut på samhälle å köpa en sista julklapp. men nu är då allt klart, tack å lov! har då inga pengar kvar heller.. får väl hoppas man får lite imorrn ;)

ikv blev de film me brudarna, efter ett tag kom även sten, krille å max. vi såg "silent night deadly night" och "x-mas tale" två riktigt dåliga filmer! men äre tradition så äre! 3e året vi ser dom nu haha ;D

lyckades även tjata till mej att få öppa en julklapp ikv.. dumt nog.. tyvär så har man en mamma som gillar att jävlas, ja å syrran fick nämligen varsin reflex! jätte kul.. mamma tyckte däremot att de va jätte roligt å satt å skratta i ca 10 min, de gjorde inte jag haha

jaja nu ska jag snart gå å lägga mej, måste ju va pigg imorrn ;)

God jul everybody!


Kommentarer
Postat av: minna

nu har du fel på rubriken igen, det ska bara vara dopparedagen nu! Puss sucker :)

2009-12-24 @ 12:14:33
URL: http://minnnaalindgren.blogg.se/
Postat av: hanna

käften va! annars kanske ja hugger av dej fingrarna så då inte kan skriva massa dumma å idiotiska kommentarer... synd! puss bitch =)

2009-12-25 @ 00:00:25
URL: http://enlewaander.blogg.se/
Postat av: minna

hahahahaha, förlåt min dam. din betjänt ska inte kommentera din fel nå mer. kan jag göra nånting för dig? puss

2009-12-25 @ 19:10:40
Postat av: hanna

bra =) jo faktiskt, jag blev just sjukt sugen på bullar, kan du gå å hämta de åsså ett glas mjölk ? :)

2009-12-26 @ 03:53:06
URL: http://enlewaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0