torsdag

hejhej

vi hade det jätte roligt i gullön, men de var inte så kul att köra dit.. stugan var iaf jätte mysig å på kvällen satt vi å pratade, spelade spel å amanda, agnes å emelie badade! det var verkligen iskallt ute å de blåste så mkt att strömmen gick.
vi skulle sova på ett lofft men de var så himla varmt där uppe så jag och elina gick ner å la oss, jag sovde på ett ren skinn och elina sovde på en stenhård soffa haha.
 när vi kom hem igår satt ja först vid datorn ett tag men ja var så hilma trött så ja gick å la mej. klockan 6 hade vi basket möte, vi bestämde när vi skulle börja träna å såntdär ;p å sen på kvällen var jag me viktor och amanda, vi såg slumdog millionaire, å den va typ kung!
 nu ska jag snart hoppa in i duschen å sen blire käk, bye




Kommentarer
Postat av: elina

hahah renskinn och hård soffa (y)

2009-08-21 @ 15:51:22
URL: http://brunetteella.blogg.se/
Postat av: hanna

haha ja de gillas... ;) inte!

2009-08-21 @ 17:15:27
URL: http://enlewaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0