verkligheten

chacha!

ja då va första dagen avklarad! idag har vi typ bara fått skåp nyckel å scheman å sånt och schemat va fan de sämsta ja vart med om! inte kul men jaja man får väl försöka stå ut... vi fick iaf sluta halv 12 så då for jag hem å städade =) ikv har jag vart med amanda och viktor, vi såg män som hatar kvinnor, riktigt bra för att vara svensk ;p

en sak som känns bra är iaf att jag har kommit på vad jag möjligtvis vill gå gymnasiet, nämligen handels i pite haha ;p de är ju ett tag tills man ska välja men tiden går fort å ja har vart så himla orolig eftersom jag inte har haft en aning om vad ja skulle vilja gå. men på ett sätt vill jag flytta och på ett sätt inte, men jag är så himla less på arvidsjaur och eftersom jag har mkt släkt i pite osv så bor jag helst där å då är nog handels den linje som skulle passa mej bäst =) men vi får se hur de blir ;> men pite å handels..  feels good! ;) nämen nu ska ja ta å sova, de är ju tyvärr en dag imorgon åxå.. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0