hej igen ;)

har typ vart sämst på att blogga i veckan men ja har helt enkelt inte haft tid ^^

torsdag: jag, amanda och bea for till skeå och shoppade, himla kul vare och jag hittade faktiskt ganska mkt =)

fredag: både agnes och minna had ju fyllt år så vi var hos minna och firade dom, åsså bjöd dom på pizza, mmh så gott de va! ;) jag och bea skulle få skjuts hem med sofia och linus åsså skulle vi dra en liten ragg innan åsså krocka vi!! inte kul alls... det tog mer än en timme innan polisen kom och de va kallt som fan! det var ju rätt så mkt folk där åxå eftersom vi krocka mitt på stor gatan men tillslut kom iaf polisen och vi fick fara hem.


lördag: suuper kul kväll! ;D vi var hos mej största delen av kvällen, de var jag, brudarna ;> viktor, simon & sofia =) sen for vi till nån? och eh ja... sen for jag, amanda och minna till amanda, efter ett tag komme jocke och hämtade mej åsså for vi hem till mej =)

 
jocke for hem kring ett å sen råkade jag somna om, fast de var som int meningen men ja blev typ tvär trött ;p ja sov iaf till typ klockan fyra å då hade ja gode panik! jag hade ju int skrivit klart min svenska uppsats men ja är då iaf klar me den nu ;D
och nu är lovet slut ;( men ja slipper då skolan i ytterligare två veckor ;D ska praoa på A-färg. kmr nog att bli jätte kul och dom som jobbar där verkar då jätte trevliga, fick även jätte bra tider 10-16 hoppas bara jag får lunch samtidigt som minna så vi kan käka tsm =) men nu ska jag ta och sova, gonatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0