torsdag

heeeej

blev inge pite ikv, ist for ja på gielas för att få veta hur ja ska jobba i helgen, å de va mkt mer än va ja trodde, fyfan kmr typ va helt jävla död!

lördag: 08.00-13.00 18.00-ca 23.00
söndag: 08.00-14.30

på lördag kväll får ja iaf jobba me amanda så de blir väl lite kul iaf =) de är ju dm här i helgen så de kmr massa lag från hela norrbotten så de kmr va proppat me folk här i helgen! å arvidsjaur basket tjänar massa pengar ;) så de är ju bra iaf.

asså mitt imunförsvar är ju kanske inte det bästa eftersom ja ha vart rätt så sjuk å ja ha ju just kommit på att yoghurt är sjuk gott så då kom ja på att ja skulle köpa actimel eftersom de hjälper kroppens försvar ;) vette fan om de funkar men gott vare iaf! har redan druckit 3 st bara idag haha så om ja fortsätter såhär borde ja ju bli super frisk :D de är ju typ nån bakterie i den som typ är bra... jaja nog om actimel ^^

 fick veta idag att ja skulle gö provet i musik imorrn! goodie!(Y) åsså glömde jag häftet på skolan men de finns nå ljudfiler på arvidsjaurs hemsida som man kan lyssna på ist så då tänkte jag att ja kunde lyssna på dom men då funkar tydligen inte arvidsjaurs hemsida! åå så sur ja blir! så då får ja fråga om ja får göra provet på tisdag ist eftersom ja int ha kunnat plugga nånting, och isf har jag tre prov att göra nästa vecka. great! nu ska jag iaf ta lite käk å sen blire sängen! hejdå =)


MUMMS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0