onsdag

hallå hallå =)

igår efter skolan for jag på A-färg och frågade om ja fick praoa där v. 17-18 å de fick ja! :D de kmr nog bli ganska roligt, hoppas ja iaf =) men ja fick då jätte bra tider: 10-16 ! gud så härligt me sov morgon i två veckor ;D
sen for jag, minna och agnes på kaffe stugan och fikade, amanda är ju där å praoar i veckan så då fick man träffa henne åxå =)
på kvällen for ja till pappa å laddade hem musik, såg på tv å pluggade ;p hade ju prov i fysik idag å de gick väl sådär... å imorrn ha ja prov i matte, blää! hade tänkt fara på träningen ikv men ja orkade int, far imorrn ist (om ja int ska till pite) men ja ska bara titta på eftersom ja int får träna på tre veckor pga körtelfebern.

ska som sagt kanske till pite imorrn, har inte bestämt mig än ;p de är ju tjejkväll på stan och de går en gratis buss här ifrån och ja skulle faktiskt behöva shoppa! åsså ha man ju rätt så bra me pengar nu så ja är rätt så sugen ;> elina och emelie är ju där å praoar i veckan så då får man ju kanske träffa dom åxå. men vi får se om ja far, har inte bestämt mig än =)

de va då kul på musiken idag "de är meningen att de ska va engelska" hahaha herregud! åsså fick vi sluta 25 min tidigare så då for ja hem och åt lunch =) nu ska jag snart börja plugga på matten, jag har ju missat alla genomgångar så jag kan absolut ingenting (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0