lördag

blev hämtad av mamma kring 11 sen for vi till sundsnäs. de va ju fiske tävling där idag och ja fick upp 14 fiskar! jävlat personligt rekord ;) ja som egentligen hatar att pimpla.. men de är ju kul när de nappar.
 De va dåligt väder under hela förmiddan, efter fiske tävlingen sovde jag ett tag å när ja vaknade va de strålande väder ;D så då for jag, lotta och marcus å körde lite skoter, va nog sista turen för i år ;( sen käkade vi å sen åkte ja hem me lotta och marcus (:





mina firrar ;)

ikv blev de iaf att vara hos mej, de va jag, amanda, minna, agnes, elina, bea, viktor och hans kompis ludde. finns inte så mkt att berätta förutom att de var en rolig kväll som tyvärr slutade himla dåligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0