måndag =)



  


tjohoo! imorse blev jag lite irriterad, jag hade stressa som ett svin eftersom jag vaknade lite sent å jag hann int ens sminka mej lr fixa håret. så när jag vaknade hoppade jag rätt in i duschen sen torkade jag håret, tog en macka, snörde på mej nå mysis kläder å kletade på lite mascara, och for å mötte agnes, och all denna stress i onöda för när vi kom till skolan så visa de sej att första lektionen va innställd, de va ju iofs bra men om man hade vetat om de så hade man ju kunnat få sova lite längre och sen slippa stressa så förbannat. men iaf då for jag till mamma å satt vid datorn och tog mej några bullar eftersom man int blir så mätt på en liten macka. de va ju nämligen allt jag hann få i mej.
efter skolan stor städade jag och pappa förådet, och de behövdes verkligen förut såg man knappt golvet, men nu har vi slängt hur mkt som hälst, och sorterat och sorterat, och de blev en jävla stor förändring =)

men nu ska jag ta me datorn till sängen å ligga å mysa till ett avsnitt av svensson svensson haha, de är fan de klockrenaste som finns (Y) xD good night ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0