måndag =)

tjingeling!
har just kommit hem från min kusin Elin som har fått världens sötaste unge! åå så söt han var =) jätte mulliga kinder och världens minsta händer, lilla viktor.. lr stora viktor, han var ju rätt så stor för att bara va två veckor, när man hade hållt i han ett tag började de kännas lite i armarna men ändå int så farligt haha, men man tänkte int så mkt på de bara på hur otrolig gullig han är, och imorron kmr han på skolan eftersom Elin jobbar där =) imorgon ska även jag , sten, agens, minna och cissi spela upp våran teater lr va man ska säga ;p de är en lite roligare version av askungen som man ska redovisa på engelska för att få G, men ist för att lära oss den utantill och läsa upp den för lars med hjälp av stöd ord som lät ganska tråkigt så bestämde vi oss för att göra ngt lite roligare, hoppas bara de går bra.. men jag har knappt lärt mej allt jag ska säga så vi får väl se.... humm ;p ändå har jag typ minst att säga men mitt minne är ju inte de bästa dock.. om de nu är de det beror på ;p men nu ska jag gå och göra nå mackor och kanske en milkshake ;) puss^^


i don't regret it i'm just uncertain that it was right..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0