helgen.. ;D

hello! idag var de hemma match mot överkalix och vi vann!!!!!!! :D innan matchen sa våran tränare ba: vi vet ju att ni kmr förlora men se till att int förlora me så mkt hahaha ibland kan de ju tydligen va bra att tänka negatitvt, men matchen va otroligt spännande för de var jämt, som mest skillde det 10 poäng och vi va säkra på att vi skulle förlora men då tog vi ikapp å vann :D

nu väntar jag på att spagettin ska koka klart så jag får äta nån gång, jag har bara ätit en macka idag så jag är grymt hungrig! när jag har ätit ska jag å sola med amanda, så otrolig skönt =) sen blire nog bara va hemma, måste hinna städa lite innan pappa kmr hem åxå, åsså måste jag packa eftersom jag ska till mamma sen =)

lite om helgen:

fredag: skola å plugg som valigt, sen for jag till mamma å käkade middag me hon, sten och mannen bakom abbas musik videos. de ni! ;) sen på kvällen var jag hos amanda vi gjorde int så mkt, tog de lungt å såg på tv åsså va elina å agnes där =)

lördag: åå så skönt de va och va ensam hemma, ingen som springer i trappen lr smäller i dörrar och framför allt ingen som kmr å ska ha upp en ;D så jag sovde ganska länge x) sen satte jag mej vid tven, först såg jag madagaskar haha så jävla klockren! jag är egentlgen inget stort fan av disney filmer men den där är grymt bra ;D sen såg jag på spider man x) inget jag heller brukar se men jag hade lite å gö å de fanns int så mkt bättre att se, sen kom amanda, vid 11 tiden for vi ut och mötte Adam,  när vi hade snackat me han ett tag så for vi å mötte Andreas, vi stog å snackade me han ganska länge å jag höll på att frysa ihjäl! när vi hade stått vid konsum i ca en timme kände jag typ int mina tår och vi betämde oss för att gå innan vi skulle frysa fast. å asså jag har int frysit så mkt på väldigt väldigt länge, men de va lite kul åxå för när vi gick hem så as garva vi typ hela vägen, vet inte riktigt till vad men de kan ha varit dom kontiga ljuden jag gjorde, men de blir så när man tror man ska dö av kyla x) men men vi överlevde iaf både skratt attacken och kylan (Y)    

Kommentarer
Postat av: amanda

haha fyfan när vi gick hem kunde typ inte andas skratta så mkt , haha najs kväll iaf =)

2008-11-16 @ 18:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0