en viktor ! :D

hello! :D

yeeiiii!!! idag fick min kusin äntligen sitt första barn, efter att ha gått mer än en vecka över tid så ville han äntligen komma ut ;D en liten viktor lr en stor viktor kanske man ska säga eftersom han hann bli rätt så stor, nu längtar jag bara tills man få se den lilla grabben ;D

idag fick vi tillbaka tyska provet, jag fick G , och jag är väl inte helt nöjd kan jag ju säga ;/ på hkn fick vi göra skinsås me fullkorns pasta typ, å vi ha ju hk just före lunch så eftersom jag hade käkat massa skinksås och pasta for jag hem på lunchen ist, vilade lite åsså satt jag vid datorn ett tag =) å ikv har jag typ bara vart hemma å städat å sett på tv lr jag va me amanda en pytte liten stund, sen for jag hem å städade igen, så jag känner mej faktiskt lite stolt just nu, de är ju int så ofta man får va i ett rent rum och framför allt int sova i ett x) men inatt då jävlar! ;) så nu ska jag ta å ställa undan datorn och krypa ännu längre ner under täcket ;> god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0