piss helg ..

hejhej!

den här helgen har sugit så jävla hårt! jag blev sjuk i fredags och är det än ;( men jag hann då iaf va me emelie, amanda och elina på fredags kvällen. resten av helgen har jag bara sovit och tittat på tv å sutti vad datorn ;p ska försöka fara på skolan imorrn men vi får väl se hur jag mår men jag skulle verkligen behöva de eftersom jag har väldigt mkt att göra i veckan, men om jag inte far så får jag nog ta att jobba så mkt som möjligt hemma så jag hinner me allt ;p
 
här kmr bilderna sen i fredags =) tack för en trevlig och rolig kväll flickor!

först lite kladdkaka ;)
                           
jag å min vanliga pose x) men skåål!

mumms! ;)
 


i really want to hate you, but i can't..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0