a new start

hejhej! nu har jag gjort en ny blogg! ;D min förra va så himla ful och mamma va lite missnöjd över en del saker x) den här bloggen är väl int heller så supersnygg men bra mkt bättre än den förra och jag måste faktiskt erkänna att jag är lite stolt eftersom att jag har gjort allt själv haha
 
aja..  nog om de.  igår va jag me brudarna å såg idol hemma hos mej =) asså helvete va bra kevin är!! första gången jag hörde honom så tyckte jag inte att han hade nå speciellt men jag har totalt bytt åsikt. han är kung!!! och de bästa me han är ju att han bor här :D tänk att jag har vart på samma restaurang som han och att pappa har vart nära å köra på en av hans hundar (de är kanske inget att skryta om men iaf) ;p jag hoppas verkligen han vinner lr kmr tvåa kanske är bättre, alla som har kommit tvåa har ju lyckats bättre =) men vi får väl se hur de går..
idag va vi till sunderbyn och spelade match, de gick åt helvete! jag vill int ens säga va vi förlorade me för de är så himla pinsamt. efter matchen for vi på nån dyr jävla restaurang, men de va då värt pengarna för de va gott som fan! när vi äntligen hade ätit upp och gick ut så va de nån underbar person som hade ställt en bmw z4 brivi kurts bil!! ;D int hade man ju räknat me att få se en sån i sunderbyn men de finns tydligen kloka personer där åxå ;p på vägen hem stannade vi på storheden å gick i några affärer=) sen på kvällen va jag me amanda. ingen annan ville va me oss för alla va så trötta eftersom vi hade stigit upp så tidigt ;( men jag å amanda är alltid på G :D så först såg vi tomten är far till alla barnen och sen såg vi nån beck film,
 
och här har vi världens bäst bil som jag bara var tvungen att smyg fota xD haha


god natt, hejTÅ ;D

Kommentarer
Postat av: minna

så leeeeejd med bilen hanna ;)

2008-11-09 @ 17:38:24
Postat av: amanda

jaa? ô). =)

2008-11-09 @ 20:30:36
Postat av: Hanna

men jävla mullvader!! :@ de är ni som e lejd som int ser hur jävla snygg den är!! men jag älskar er ändå fast ni är blinda ;D

2008-11-10 @ 01:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0