wonderful house

hejhej! här kmr en kort sammanfattning av helgen ;p

lördag: gick upp ganska tidigt för att fara en sväg på samhället med mor, det blev mest en massa godis men jag fick även ett par nya stövlar, danke danke ! =) sen på kvällen  var jag me amanda. vi for till stoffe där de va en massa folk =) kulkul, vid 11 for vi till elina å fy fan  va kallt de va, jag kände fan inte mina tår !! jag som trodde att mina nya stövlar skulle va varma men så var de tyvärr inte ;p

söndag: de blev en rätt så tidig morron de här med för vi skulle fara å kolla på ännu ett hus, å jag blev kär direkt! åå så himla fint de va! men de är mkt jobb å de va int de billigaste huset heller men gud va jag vill ha de!! de bästa av allt är att jag får hela nedervåningen för mej själv! de är i största laget: två sovrum, toa, kök och vardagsrum uppe och två sovrum, toa, tvättstuga och förråd nere alltså 5 rum och kök, rätt så stort om man tänker på att de är bara två som ska bo där, men I LIKE IT!! ;D och rummen där nere är rätt så stora åsså en liten söt toa, men man måste tapetsera å måla ganska mkt eftersom de int är så fint nu, tvättstugan är tex, diarrebrun och grön med bajsbrunt tak (Y) men de är ju enkelt å bara skvätta på nån lite finare färg på väggarna, men jag älska vardagsrummet, de är int så stort men de är stora långa fönster å de är så himla fint. jag blev himla förvånad av badrummet, som är orginal sen huset byggdes men de var ändå ganska fint med svart/vitt kakel och ett fint mosaik golv lr va de nu heter x) och jag hoppas så himla mkt att vi köper de här huset för de var kanon fint!! i love it! när vi hade vart å kollat på huset for jag å hyrde sex and the city som jag ännu inte hade sett men nu har jag de å den var super bra =) när jag hade sett klart den kom pappa, stina, per och lotta till mamma för att käka palt :D efter maten for jag å pappa till pappa å nu är jag här haha, blir nog inte att göra så mkt ikv, bara ta det lungt skulle jag tro =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0