vinter....


Nu känns de verkligen som vinter, de är kolsvart när man går hem från skolan och de är kallt hela tiden! i hate it! och på nått konstigt sätt så blir jag bara äcklad när jag ser jul pynt å sån skit, jag gillar verkligen inte vintern, de enda som är bra är att köra skoter å de är ju lite tidigt för de nu, så just nu känns de bara piss. jag vill så himla gärna ha sommar! då äre ju hela tiden ljust och för de mesta varmt och de bästa av allt med sommaren är ju att man är ledig! jag och amanda har redan börjat planera för nästa sommar och de gör ju int så man börjar längta mindre precis! men man vill inte ens tänka på hur länge de är kvar till sommarn, vintern har ju just börjat och jag är redan suuper less! man blir så jävla deprimerad och trött av detta ständiga mörker åxå.. så snart när jag har skrivit klart tror jag att jag ska ta och kolla på lite sommar bilder och drömma mej bort å försöka glömma den här tråkiga vintern för ett tag =)

idag redovisade vi våran engelska g uppgift å de gick väl rätt så bra förutom att sten fick en in en kanon spark på mitt smal ben, haha ! på hkn gjorde vi blodpudding så när vi hade lunch for jag hem ist eftersom magen redan var full av blod pudding ;p ikv skulle emelie sjunga på medan så då for jag , Elin, Elina och Minna dit å kollade, asså hon är så himla bra ! ojojoj säger jag bara ! ;d

jag är dock lite smått irriterad och besviken eftersom mitt "dröm hus" hade nå dåligt tak å skit så de blir inge me de, men men hoppas de finns nå mer hus som jag blir lika kär i ;p


I make a pray...
...About meeting you again someday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0