onsdag.

hejhej!

 ännu en vanlig skol dag har passerat förbi, veckorna går förjävla fort, imorrn är de ju redan torsdag å sen är de fredag å helg :D underbart!  helg=sova :D jag är gode trött hihi, ikv somade jag vid halv sju sen vaknade jag typ kvart i 8, de va as skönt å sova men när man vaknar är de int så kul, man har ingen aning om va klockan är å man känner sej typ sjuk ;p men när jag väl hade vaknat å piggnat till en aning så for jag å va me amanda en stund =)

idag hade jag, sten, minna å robin städning på skolan ( varje vecka är de en klass som ska hjälpa till å städa) å i veckan va de min klass tur, som tur är så är int skolan så himla stor så de tog bara några minuter men vi segade oss lite för vi skulle slippa idrotten haha x) ja de va typ allt "intressant" jag hade att berätta idag, hare fint! good bye

städ patrullen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0