torsdag

hallå, äntligen är veckans jobbigaste dag snart slut, gick skola till tio i 4 de är ju inte den längsta dagen men ändå den jobbigaste eftersom att man bara har typ 5-minuters raster på förmiddagen, och bara jobbiga ämnen, inge kul!! ;)

men här jobbas de .. ;) agnes å minna på den evighets långa so'n ;p

 

å sen hade vi ju då träning, idag hade vi amelie som tränare å fy fan va kul träning de va, men de berodde nog int på amelie för hon är int speciellt rolig om man säger så, hon är faktiskt ganska tråkig, en tråkig skåning, haha x) men hon hade bra övningar å de är väl de som räknas, men iaf.. träningen va kul, så kul att när vi körde typ "match" så blev jag utbytt för jag höll på att garva ihjäl mej x) vet fan int va jag garvade åt men nå roligt måste de ju ha vart ;D.... okej de där va int så intressant men skit samma jag har int så mkt annat att berätta om dagen ;p
btw jag fick mina omdömmen idag, jag blev faktiskt lite fövånad, jag trodde jag skulle få mkt sämre än förra året men tvärt om, jag hade tydligen höjt mej i några ämen, visst de fanns även dom jag hade fått sämre i men de va ingen överaskning och jag tror jag vet va de beror på eftersom att alla jag fick sämre av hade lämnat en liten kommentar angående min förmåga att slummra till ibland x) men de är jag helt medveten om och ja försöker verkligen hålla mej vaken och framför allt sova när de är mer lämpligt som tex på nätterna ;D men de var då iaf mer ämnen jag hade höjt mej i än sjunkit så de är jag riktigt nöjd över ;D 
imorrn blir jag iaf själv, pappa är borta till på söndag så jag ska ta hand om mej själv hela helgen hehe, imorrn blire nog att käka me mamma å sten å resten av helgen får jag nog leva på pizza å mackor och möjligt vis spagetti å köttfärsås ;) men nu ska ja snart sova, natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, agnes... POFF I PLANKAN XD

2008-11-14 @ 15:54:56
Postat av: agnes

Hahahah! Jödå :D

2008-11-14 @ 16:50:34
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaha, där snackar vi skickligehet ;)

2008-11-15 @ 01:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0