torsdag =)

god kväll! idag har de verkligen vart en skön dag, vi hade film och läs dag så vi började kl 9 och för första gången på väldig väldigt länge kom jag till skolan 5 min före vi började, i vanliga fall så brukar jag komma nån min sent lr precis innan vi börja x)  jaja. först såg vi en film som  hette barnhemmet den var jätte bra! men rätt så hemsk.. sen såg vi black christmas, första gången jag såg den så tyckte jag att den va rätt så bra men man kan ju ändra sej.. jävlat alla dör typ och om man tänker efter så är den gode ovärklig men men de är ju bara en film så.. ;p så de blev alltså två skräck filmer och en massa massa godis! ;D underbart (Y)

sen på kvällen hade vi träning och när elina skulle komma å hämta mej så låg jag tydligen och sov x) haha, jag hade bara tänkt att jag skulle vila ett tag men då hade jag tydligen råkat somna så de blev lite stressit när helt plötsligt elina stod i mitt rum ;p men jag var då iaf utvilad och de behövdes för de var en jätte jobbig träning åsså fick vi lite goda nyheter. vi ska kanske få köpa nya mysis dressar åsså ska vi få fara på cup, vi fick välja mellan sthml och kiruna och vi valde kiruna eftersom då har vi nån chans att vinna, mot sthmls lagen har vi inte en chans och om vi far till kiruna kanske vi får fara på cup i lule åxå =) nu ska jag ta å sova, go natt! =)

everything i do reminds me of you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0