fredag! :D

god dagens!

försovde mej nästan en timme idag men jag hann då i tid men jag såg inte så nice ut kan jag ju säga men vi behöver ju int gå int på nå detaljer x) men som tur va så har vi lite sovmorgon varje fredag, väl på skolan fick jag huvud värk å ont i halsen och har de fortfarande men skit samma de är ju fredag :D ikv blir de att va hos jag å de är ju int så ovanligt ;p pappa är borta tills imorrn och imorrn far mamma å lotta till pite så då ska jag va kattvakt till lottas cats ;p
nu ska jag ta å sova ett tag så jag är pigg å glad ikv ;D pözz

Kommentarer
Postat av: minna

så lejd att du säg att du inte såg så najs ut :P

2008-11-30 @ 21:42:14
URL: http://minnalindgren.blogg.se/
Postat av: hanna

men du är lejdast! och de va ju sant ju ;D

2008-12-03 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0