fars dag.

god kväll! ja nu ligger jag i sängen med datorn i knät, idag har det vart en ganska slapp dag, jag vaknade vid ett, såg på tv å satt vad datorn hela dagen, sen efter middan for jag å hälsande på min kära mormor =) sen for jag till pappa åsså käkade jag, lotta å pappa tårta eftersom de va fars dag, jag och lotta köpte nå blommor och en tårta till daddy ( vi kom int på nå annat) men han blev då glad iaf, eftersom tårta typ är de bästa han vet ;D och resten av kvällen tillbringade jag framför tven ;p

ååå jag får så sinne på den här förbannade bloggen!!! på kommentar sidan lr va man ska säga så är allt helt cp, de går int ens läsa kommentarerna eftersom texten är svart å bakgrunden åxå är de och jag hittar fan int koden där man ändrar till vit text ;@ jaja jag får väl fortsätta söka den där förbannade koden och så länge så får ni markera texten om ni ska läsa mina "jätte många, jätte roliga" kommentarer ;)

men nu ska jag strax sova, godnatt folket! ;D
 

love hurts, love is pain
please take me back and let us love again..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0