titanic kvälll ^^

hejhej, inatt sovde jag och amanda hos min mamma. det blev en rätt så sen kväll, först såg vi film me brudarna och när dom hade farit for vi till viktor.

vi steg upp ca halv 3, sen for jag till pappa och åt middag och sen tillbak till mamma igen, de blir att vara ganska mkt där eftersom hon är i sthlm ;)  sen kom agnes och amanda, vi for en sväng på ica och köpte massa chips å sånt och när vi kom hem igen så komme minna =) vi såg titanic som jag inte hade sett på hur länge som helst, fy fan va bra den är, de måste ju va världens bästa film! alla vi fyra satt å stor lipa i slutet å jag kan säga att de va gode länge sen jag lipade så mkt. sminket rann på alla fyra å amanda såg ut som.. jag vet int vad.. typ emo jävel? ;p men när tårarna hade slutat rinna så började vi typ skratta ist, kanske för de kändes lite töntigt att sitta å stor lipa till en film? lr så kanske de va för att amanda såg rätt så rolig ut, jag vet int men de spelar int så stor roll heller för nu ska jag ta å sova hihi ;p natti natti =)

Near, far, wherever you are,
I believe that the heart does go on.
Once more you open the door,
And you're here in my heart and
my heart will go on and on.

Kommentarer
Postat av: amanda

puss på dig med "emo jävel" ;)

2008-12-27 @ 14:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0