julafton ;D

hejhej, idag vare då den där dan alla har gått och väntat på, julafton. jag steg upp kring 12 sen for jag och  mamma å hälsade på mormor och därefter for jag till pappa, kring 4 kom stina lotta & per så då for vi till min faster anna och där var även christer hennes man, min kusin hennes kille och viktor =) kändes som att vi va mkt mindre folk än vi brukar för min andra kusin, hennes kille å deras barn firade jul i deras stuga i pite i år. men iaf, vi käkade å hade de trevligt och öppnade julklappar jag fick: två par högtalare till datorn, ett som jag ska ha hos pappa å ett hos mamma, headset, pengar, presentkort, hårspray, halsband, sminkbortagnings medel, och två helt underbara tvålar från lush som jag fick av eva britta så nu luktar hela badrummet helt underbart ;D 

imorrn far pappa till eva britta i pite så då blir jag heeelt själv eftersom mamma far till sthlm, fett najs!                                       

här är några bilder sen kvällen ;p

granen ;)


elin & viktor =)


far & son ;D







"...don't say that i'm the one, i'm just a little part of your frozen heart.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0