lördaag

haha, ja vad ska man säga om denna dag? den har både vari rolig å jäävult tråkig och jobbig, jag var ju som sagt och shoppade me elina i skeå, hittade en topp att ha på juldansen, massa smink, två örhängen och en blank kort jacka lr va man då ska säga ;p när vi hade shoppat klart gick vi till busstation men de kom ingen buss..vi hade tydligen kollat fel tid (lr jag hade gjort de) men de va fan int mitt fel! de va fitt internet som dampade! :D iaf vi hade förbannat tur att agnes åxå var i skeå så vi åkte me hon hem men dom skulle fara å hälsa på nån  före så medans for jag å elina på dallas å käkade, både jag och elina var as trötta å jag hade ont i huve å typ överallt ;p sen for vi iaf till Anton åsså fick vi skjuss därifrån. jag hade int tänkt va me nån ikv för jag va så jävla trött men så blev de ju inte.. vid halv tio kom Kalle, Amanda, Agnes och Marcus till mej ;p kul kul =) men nu ska jag snart sova för nu är jag förbannat trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0