dan före dan före doppare dan ;)

go kväll :))

idag steg jag upp rätt så tidigt för att fara ut me amanda å hennes lillasyster. vi for bla å hämta biljetterna till konserten åsså träffa vi elina å agnes som åxå va ute =)

imorrn fyller mamma år å det betyder att de bara är en dag kvar till julafton!  men ska jag va ärlig så längtar jag mer till nyår, då blir de att va hos jag eftersom jag är ensam ;D så himla roligt de kmr bli !

ikv har jag bara vart hemma som vanligt^^ haha amanda skickade massa gamla låtar på msn,

http://www.youtube.com/watch?v=-pOLfb5D7eA

kmr ni ihåg den här tex? så jäävla bra haha, har typ inte hört den på typ minst 8 år, fatta va man nötte den när man var liten, herregud, hon skicka även massa markoolio, bubbles och e.m.m.a mm...så himla roligt å så himla många minnen, jag kan ju säga att många av låtarna kommer pumpas på nyår! ;D

imorrn ska vi gö en rolig sak haha, amanda fick två jätte dåliga jul "skräckisar" av sin farsa förra julen dom är så dåliga så dom blir roliga, och eftersom vi såg dom förra julen så måste vi ju såklart se dom i år åxå^^ frågan är bara vart vi ska se dom? de blir ju inte bara jag å amanda som ska se så de ordnar sej nog ;p men nu ska jag gå och lägga mej så jag orkar fira morsan imorrn ;p

god natt =)

Kommentarer
Postat av: amanda

filmerna är ju jätte bra? :D haha

2008-12-23 @ 10:14:05
Postat av: Minna

hahahahahah mendu, en gammal goding den där låten ;)

2008-12-23 @ 17:10:58
URL: http://minnalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0