sick sick, more sick...

fan fan fan... jag får så jävla sinne på den här förkyldningen som aldrig vill gå över, jag var ju nästan frisk förra helgen men då jävlar kommer de tillbaka på tisdagen. va hemma igår och idag men jag måste på skolan imorrn oavsett om jag fortfarande är sjuk för jag har så himla mkt att gö, jag skulle ha gjort ett prov i fysik i onsdags å ett i matte idag så jag måste gö dom så fort som möjligt eftersom betygen sätts nästa vecka. nog om tråkiga å jobbiga saker ;D imorrn äre idol final som förmodligen kmr att ses från stavgatan eftersom daddy är borta hela helgen, på lördag blire skeå me elina, shoppa är livet! :D måste hitta nå å ha på mej på juldansen som är på tisdag (tror jag) ;p så jag har en rolig helg att se fram emot bara den här förbannade förkyldningen kan försvinna, men nu ska jag sova, hoppas jag vaknar frisk imorrn men sån tur ska man väl int ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0