tråk måndag..

hejhej!
 åsså var de måndag igen då... usch fy å blä! alla måndagar är lik jävla tråkiga å långa.. de känns som dom aldrig ska ta slut. ja iaf, denna tråkiga dag började med teori.. hur man vallar skidor å sån skit ( känndes ju jävligt nödvändigt att veta) och efter det så hade vi matte prov och de känndes som att de gick åt helvete.. så de förvånar mej inte om jag får omprov, men de är ju mitt eget fel, de är ju jag som inte väljer att plugga nog mkt, men detta prov var dock jävligt svårt, svårare än va de brukar vara, så jag får väll skylla lite på de ;p men de som känns bra är iaf att man har lämnat in alla uppsatser å sånt så nu är de typ bara nå små uppgifter fram till jul. ikv har jag bara vart hemma, sov typ hela kvällen lr iaf till halv nio x) då förflyttade jag  mej från sängen till soffan.. inte så mkt bättre kanske men men.. ;p nu ska jag ta å sova, klockan är aldeles för mkt.. go natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0