KEVIN BOOOOOOOOOOOORG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hallå ! komme just hem har vart på flygplatsen och kollat på kevin ;D vi fick vänta i ca en och en halv timme innan planet landade. det var grymt mkt folk, hela ankomst hallen var full. men efter mkt väntan fick vi äntligen gå ut men då skulle dom gå igenom inspelningen, hur vi skulle göra å så.. de va ju några från tv4 där å skulle filma allt så de blev en massa omtagningar å skit ;p och när dom hade filmat allt så skulle alla in igen för då skulle kevin sjunga, så himla bra han är åsså är han jämt så glad! =) sist man såg den här killen tyckte man inte de va nå spec men nu kändes de som om de int va samma person, nu är han känd över hela sverige och föroppningsvis å mest troligt idol 2008.

men nu ska jag snart ta å käka tacos, eftersom jag int har hunnit äta nå idag så är jag grymt hungrig å då passar tacos perfekt! :D sen måste jag ta å städa mitt rum som ser förjävligt ut och sen ska jag nog va me Timmy =)

här kommer lite bilder från idag :


 kevins plan ;)


kevin


här fick producenten alla barn att springa och krama kevin ( för att få en bra bild) ;p


lite folk


kevin får blommor av Jerry ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0