Genomskinligt grå

har jobbat typ hela dagen. måste bara skryta lite om hur duktig jag var.. vi skulle ta bort lite gräs runt nå stolpar och så gick trimmern sönder, min chef försökte fixa den i över en kvart sen gav han upp, då började jag kolla lite på den och jag kunde väl aldrig tro att jag skulle kunna fixa den men 2 minuter senare var den som ny, haha ja nog är jag duktig ;)

ikv har jag vart ute med lite folk, vi var först och fiskade och sen for vi och grillade vid arvidsjaur sjön. kul men kallt! ska gå och lägga mej nu så jag är pigg och glad imorrn. godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men woho lewaander ;) fixarN!

2010-06-23 @ 14:55:38
Postat av: agnes

haha kul jag glömde skriva mitt namn då... he va jag ialla fall ;)

2010-06-23 @ 14:56:36
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/
Postat av: hanna

haha jojjomen :D

2010-06-23 @ 17:56:39
URL: http://enlewaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0