dag 6- min dag

det går inte så bra för mej och de här listan men ska iaf fortsätta nu. orkar inte göra dag 5-vad är kärlek så ja fortsätter på dag 6;p

min dag: steg upp typ kvart i tio, började 10.20 så det blev lite stressigt. vi hade först info layout å då bjöd guffan på fika, smarrigt! sen skulle vi egentligen ha matte men våran matte lärare glömde bort oss så vi gick å käkade ist. sen var de nå grejs i samlingssalen som vi var på i ca 5 min sen gick vi till svenskan och efter det slutade vi. ganska skön dag! efter skolan somnade jag och sov i ca 4 timmar.. å nu sitter jag i soffan och fetar å de lär jag göra resten av kvällen, kanske springer ner till 10 till 12 och köper lite snarra;) maybe maybe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0