dag 01- presentera mej själv

hm ja som ni kanske vet så heter ja hanna levander. bor i pite i en sunkig 37 kvardratare. kmr ju dock från det fantastiska jauret där ja oftast spenderar mina helger och då bor ja antingen hos min pappa lr hos min mamma.
går handelsprogrammet på backa och det är faktiskt ganska roligt, har en bra klass och bra lärare så de kan inte bli så mkt bättre=) är dock väldigt morgontrött så de är inte så ovanligt att ja försover mej.. men ska försöka bättre mej!
ja va ska ja mer berätta..? mina intressen kanske? ja har väl som inga speciella intressen direkt men ja gillar iaf att se på tv, sitta vid datorn, käka ostkrokar/chips, dricka mjölk, sova, ja typ allt man blir fet av..  gillar dock även att gymma å de är väl en himla tur annars hade jag nog vart lite överviktig vid de här laget.. å jo såklart gillar jag att umgås med mina vänner! något ja inte gillar är bl.a bredbandsbolaget, oärliga männskor, att städa, diska osv
folk ser mej nog som en dum blondin men själv tycker jag faktiskt att ja är lite smart iaf.. okej jag är inget geni och ja suger i matte men ja är faktiskt ganska allmänbildad..  de känns som att många kmr skratta när dom läser dehär men ja är smartare än vad folk tror. i promise!;)
ja de var väl allt ja hade att berätta.. vi hörs, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0