2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja massa saker
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga så nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? österrike och de var awesome!
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? hm, vet inte
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? kmr inte på nåt speciellt nu men de finns säkert flera
8. Vad var din största framgång 2010? ingen aning, lr jo att ja flyttade till pite kanske  
9. Största misstaget? åh vad svåra frågor, vet inte...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja lite förkyld ha man väl varit
11. Bästa köpet? jag gör aldrig bra köp...
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja säkert
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? finns många men speciellt "från och med du" som var sommarens sommar plåga;) 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag 
16. Vad önskar du att du gjort mer? vet inte
17. Vad önskar du att du gjort mindre? sovit, jag sover aldeles för mkt.. men de är ju så jäävla skönt så de är svårt att dra ner på det..
18. Hur tillbringade du julen? Med min familj
19. Blev du kär i år? njaaee, ne
20. Favoritprogram på TV? dhw
21. Bästa boken du läste i år? har inte läst nån...
22. Största musikaliska upptäckten? ingen aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar typ
25. Något du önskade dig men inte fick? minns inte ens vad ja önskade mej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? festade.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? säkert
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? vet inte riktigt, ganska normal kanske?
29. Vad fick dig att må bra? vännerna, familjen osv
30. Vilken kändis var du mest sugen på? typ ingen
31. Vem saknade du? saknade jag nån? tror inte det..
32. De bästa nya människorna du träffade? kanske dom i min fina klass:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0