=)

hejhej, igår kom syrran å väckte mej för hon skulle tatta nå kläder av mej, så då vare int så mkt annat å göra än att stiga upp, men klockan var rätt så mkt så de var väl lika bra... =) pappa for till pite på morron så jag blev alltså själv, jag gjorde mej nå käk sen kom amanda å hämtade mej, vi for och hyrde en film, 02:37 pm jag har sett den förut men den är värd att ses igen =) agnes var åxå med å såg film (: sen for jag och amanda till viktor. amanda sovde hos mej så de blev gode sent x) idag har jag bara vart hemma,  har vart goooode trött typ hela dan men frammåt kvällen blev jag lite piggare så då städade jag båda mina rum+ toan, de behövdes verkligen! men nu är de rent och snyggt överallt, hoppas bara jag kan hålla de så ett tag iaf ;p

imorrn ska jag, amanda och agnes till lule så de är väl bäst jag går och lägger mej snart så jag orkar upp imorgonbitti ;p

god natt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0